Wat is een PRP behandeling?

PRP is een huidverbeterende behandeling die gericht is op huidverstrakking, huidverjonging en hydraterend waar door de huid er weer prachtig huid gaat zien.
Wat deze behandeling juist zo mooi maakt is dat hij 100% veilig is en helemaal natuurlijk waardoor er geen allergische reacties kunnen ontstaan omdat het plasma lichaamseigen stof is. Daarom is de kans op bijwerkingen minimaal.

Wat is een PRP behandeling?

Wat houdt de behandeling in?

Voor de behandeling nemen wij een klein beetje bloed af. Dit is geheel pijnloos en vervolgens wordt het bloed gecentrifugeerd. Hier door blijft alleen het goede plasma over wat een gele kleur heeft. In combinatie met onze mesogun of micro-needling wordt het plasma in de huid gebracht en heeft u het beste resultaat. De behandeling duurt ongeveer 40 min.

Tarieven

• Meerdere behandelingen nodig voor gewenst resultaat
  • PRP gelaat* 300

• Onderste ooglid* 300

• Min. 3 behandelingen nodig* 900

• *tijdelijke actie

PRP GELAAT

“Goed advies en daardoor heb ik nu een natuurlijke frisse en jongere uitstraling.
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Een aanrader!”

Angelique

Voordelen van een PRP gelaat behandeling

• Veilige en beproefde behandelmethode.
  • Huidverbetering van gelaat.
  • Uw huid wordt gladder en strakker.
  • Huidverbetering van hals en decolleté.
  • Geen zichbare littekens.
  • Huidverbetering van handen.
PRP behandeling gelaat