PROFILHO

Profhilo® is een anti-aging behandeling met een grote hoeveelheid puur hyaluronzuur zonder chemische toevoegingen.

De werking van Profhilo® is te danken aan het feit dat de aanmaak van collageen (type 1, 3, 4 en 7), en elastine gestimuleerd wordt. Dit wordt “bioremodeling” genoemd.

De huid wordt weer stevig en gezond in de verschillende huidlagen.

Close up of beautician expert's hands injecting botox in female forehead..jpg

VOORDEEL

Een belangrijk voordeel is dat je met Profhilo® de huid kunt verjongen zonder volume te geven aan je gezicht. De huid wordt daadwerkelijk herstelt, huidverslapping wordt aangepakt en dit met een natuurlijke bewerking van hyaluronzuur. Deze behandeling maakt je eigen huid in de diverse lagen weer steviger.

WELKE INDICATIES?

De behandeling is geschikt voor huidverslapping van het gezicht, de hals, het decolleté, de handen en zelfs de bovenarmen. Het resultaat is heel natuurlijk, de huid wordt steviger en krijgt een mooie glans.

TARIEVEN

Klik hier om de tarieven te bekijken

AESTHETIC AWARD

Het product heeft in 2016 de Aesthetic Awards gewonnen voor de meest innovatieve behandeling. Dit omdat het een geheel nieuwe bewerking van hyaluronzuur betreft met hele specifieke voordelen. Het hyaluronzuur is natuurlijk en daardoor is er minder kans op bijwerkingen.

RESULTAAT

Het resultaat van een Juvéderm behandeling kan 9-12 maanden aanhouden. Voor de lippen is het noodzakelijk iedere 6 maanden een behandeling te ondergaan. Het voordeel van een niet permanente filler is dat het biologisch afbreekbaar is en dat eventuele herhalingsbehandelingen kunnen worden afgestemd op veranderingen in het gezicht.

Heb je interesse gekregen of wil je meer informatie over deze behandeling?

HOE GAAT DE BEHANDELING?

Bij deze behandeling wordt er met de BAP-techniek gewerkt, dat zijn injecties in 10 anatomisch uitgekiende gebieden die zorgen voor een optimaal resultaat.

Profhilo® verspreidt zich heel goed dus er zijn maar een aantal injecties nog om een geheel gezicht (of andere indicatie) optimaal te behandelen. De behandeling is snel, nauwelijks pijnlijk en de kans op bijwerkingen is door het natuurlijke materiaal klein.

WANNEER KAN IK RESULTAAT VERWACHTEN?

Er zijn 2 tot 3 behandelingen nodig met een tussenpose van een maand afhankelijk van de mate van huidveroudering. Omdat de huid door deze behandeling zelf aan het werk gezet wordt, zie je niet meteen resultaat. Vaak zie je wel al dat de huid beter gehydrateerd is. Vanaf 6-8 weken na de eerste behandeling is het positieve effect steeds duidelijker, dit komt omdat de aanmaak van collageen en elastine tijd nodig heeft.

HOE LANG HOUDT HET EFFECT VAN DE BEHANDELING AAN?

Het is afhankelijk van de conditie van de huid hoelang deze verbeteringen zichtbaar blijven. Geadviseerd wordt om 1 of 2 keer per jaar een losse behandeling te ondergaan om het resultaat te behouden. Immers: het verouderingsproces gaat gewoon door.

VOOR WIE IS DEZE BEHANDELING GESCHIKT?

Voor iedereen vanaf ongeveer 30 jaar die huidverslapping tegen wil gaan. Ook voor mannen en vrouwen die een natuurlijk huidverjongend effect nastreven maar nog geen filler behandeling willen.

De behandeling kan goed gecombineerd worden met een filler of botuline toxine behandeling of als aanvulling op een andere behandeling.

ZIJN ER BIJWERKINGEN TE VERWACHTEN?

Hyaluronzuur is een stof die van nature in de huid voorkomt. Wanneer deze stof geïnjecteerd is, wordt deze uitermate goed door de huid verdragen. De mogelijke neveneffecten van een behandeling met Profhilo® zijn milde zwelling, roodheid en soms een paar blauwe plekjes. Dit wordt eerder veroorzaakt door de injecties dan door het product zelf en zal snel verdwijnen.

Profhilo® is sinds 2015 op de markt en wordt sindsdien wereldwijd veel gebruikt, waarbij tot op heden nog geen bijwerkingen anders dan bovengenoemde, zijn gerapporteerd. Dit is toe te schrijven aan het feit dat het een zeer pure vorm van hyaluronzuur betreft.